miercuri, 21 noiembrie 2012

jurnal de nunta - partea a II-a

Revenind la oile noastre, azi voi continua cu episodul II din seria invitatii "jurnal de nunta" si anume, seturile meniu-numar-de-masa-place-card-marturii

Maria si Sorin au optat pentru un meniu stil carticica, iar numarul mesei a fost inglobat pe coperta acestuia, deci nu a mai ocupat din spatiul de pe masa.

Bineinteles ca m-am folosit de aceleasi elemente grafice pe care le-am folosit la invitatii, iar textul de pe coperta meniului este o continuare a celui din invitatii...

Marturiile au fost niste acadele de codita carora am atasat cu fundita o eticheta micuta cu numele mirilor... din pacate, acadelele au lipsit de la sedinta foto, asa ca va arat doar etichetele... :((

set meniu-placecard nunta tema jurnal de nunta



















Oana si Cristi au optat pentru meniuri sub forma de prisma. La fel, numarul de masa este inglobat pe una din fetele meniului, celelalte doua fiind ocupate de meniul bauturi, respectiv mancare.

Si pentru ca v-am zis ca Oana e pusa pe glumite, a ales pentru marturii lamai invelite intr-o banda de carton pe care este tiparit un mesaj intelept... mesajul zice "cand viata iti ofera o lamaie, mai bine faci o limonada"...
Fiind in zona "gazetareasca" am decorat lamaile cu flori mari din hartie de ziar.

set meniu-placecard nunta tema jurnal de nunta



















Sper doar ca invitatii sa fi gustat pe deplin glumita si sa fi pus in aplicare indicatiile mesajului nostru.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...