marți, 13 noiembrie 2012

sa vina sarbatorile!

Pai, sa vina!
Nu avem frig, dar o sa fie. Nu avem zapada, dar speram ca o sa fie de Craciun si Anul Nou ca sa fim in randul lumii, iar daca se intampla ca in ultimii 2 ani, o sa ne saturam de zapada prin ianuarie-februarie.

Eu nu sunt cu toate lucrarile la zi, dar sper ca ma mobilizez si termin exact la tanc ceea ce mi-am propus sa fac (nu de alta, da' sa nu ma prinda sfarsitul lumii din 20 decembrie cu treburile neterminate :)))...).

In orice caz, am apucat sa fac ceva felicitari pentru sezonul acesta si nu m-am putut abtine sa nu le imortalizez si sa le arat la toata lumea inainte de a le imprastia.

felicitari craciun 2012 danique - CAN124BRI

felicitari craciun 2012 danique - CAN125BRI

felicitari craciun 2012 danique - CAN126BRI

felicitari craciun 2012 danique - CAN122BRI

felicitari craciun 2012 danique - CAN127BRI



















http://www.felicitarilenoastre.ro/felicitari_craciun1.htm


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...