marți, 29 octombrie 2013

nunta si botez 2in1

 invitatii, placecarduri, meniuri si marturii semne de carte...

incepem cu invitatiile decupate... de data asta am folosit un carton albastru cobalt, perlat, cu aspect matasos, pe care initial am crezut ca nu-l voi putea folosi pentru ca este un pic cam prea moale... s-a dovedit ca m-am inselat si imi pare bine pentru ca, desi mie nu-mi place albastrul, acum n-am ce zice - este chiar reusit :)

dimensiunea invitatiilor este 105x150mm (pliate), cu plic asortat, din aceeasi hartie perlata pe care am folosit-o pentru textul invitatiilor si cu acelasi desen leitmotiv

invitatii 2in1 nunta si botez


















meniurile combinate cu numar de masa sub forma de prisma cu baza triunghiulara si placecarduri

meniuri + numere de masa prisma si placecarduri pentru nunta si botez 2in1


















iar pentru marturii, semne de carte, foarte simple, pe care am reluat doar desenul si data evenimentului pentru a nu le incarca prea mult... pentru putina culoare si iesire din monotonie, semnele de carte sunt legate cu un snurulet rosu de care am prins cate o biluta tot rosie, confectionata si ea tot manual... ca sa nu le fie de deochi :)

marturii pentru nunta si botez 2in1 - semne de carte

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...