duminică, 15 iunie 2014

invitatii pictate manual

este una dintre comenzile care mi-au placut cel mai mult anul acesta, incepand de la colaborarea excelenta cu beneficiarii - cei mai veseli si deschisi miri ai anului - si pana la pictarea detaliilor pe invitatii... trebuie sa marturisesc insa, ca am trecut succesiv prin momente de agonie, apoi extaz si am revenit la agonie, apoi iarasi la extaz... fiind primele invitatii pe care le-am pictat efectiv, pe fiecare in parte, m-am temut ca la unele desenul este prea incarcat, la altele prea lejer... ce sa zic, e cu nabadai treaba cu lucrurile unicat... mi-am revenit abia dupa ce beneficiarii si-au exprimat incantarea in cel mai vocal mod posibil :)))

invitatia este compusa dintr-un plic cartonat, de dimensiune nu prea mare, atat cat sa fie delicat si discret, 100x140mm, culoare roz prafuit, pictat manual cu ramuri de cires pentru o nunta in vremea cireselor

in plicurile pictate au intrat invitatiile propriu-zise, adica partea cu textul, dar si un alt cartonas pe care am schitat o harta a traseului de la biserica la restaurant si, daca tot am avut pictura pe plicuri, nu putea lipsi un desen schitat manual al reperelor respective... ambele cartonase au fost prinse impreuna cu un snurulet de care am agatat o margica colorata

invitatii de nunta cu plicuri pictate manual























si pentru meniuri am pastrat aceleasi elemente, adica o coperta din acelasi carton roz prafuit, pictura cu ramuri de cires inflorit si o eticheta cu numarul mesei, pictat de asemenea manual... in interior, meniul imprimat pe o hartie atasata la coperta, astfel incat sa cream o mica carticica cu care se va completa decorul mesei

meniuri pentru nunta cu coperta pictata manual























si acum, daca tot am rasuflat usurata ca toate au fost primite cu incantare de miri, pot sa le fac urarile de Casa de piatra si viata lunga, cu sanatate si multe bucurii!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...