luni, 21 martie 2016

invitatii si plante suculente

Vara trecuta am avut placerea sa colaborez pentru invitatiile si meniurile de nunta cu Maria si Alexandru de la AV.Fabrica de Flori
Dupa ce am dezbatut cateva idei si modalitatea de a le pune in practica, am ajuns la varianta de mai jos: invitatii cu manson plat (pe care l-am si embosat de data asta cu un model cu floricele) si, ca sa ne legam de plantele suculente care sunt obiectul activitatii lor, am aplicat peste mansonul plat un decupaj cu una din cele mai decorative plante suculente (desi mie imi plac cam toate speciile pe care le-am vazut pana acum).
Ca sa ramanem ancorati in tema, am folosit aceeasi fotografie si pentru celelalte articole (plicurile invitatiilor, meniuri si plicurile de bani) diluata, in fundal, astfel incat totul sa fie discret si elegant... la fel ca si mirii...





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...